גיבור היום ל'קול חי': "פתאום היא צעקה 'אללה הוא אכבר' והרכב התפוצץ"

דוד לזר | צילום: חטיבת דובר המשטרה 2 Comment on גיבור היום ל'קול חי': "פתאום היא צעקה 'אללה הוא אכבר' והרכב התפוצץ"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משה חן, שוטר התנועה שבחסדי שמים מנע הבוקר (ראשון) פיגוע גדול ברחבי העיר ירושלים בעת שעצר את רכבה של המחבלת בסמוך למעלה אדומים שוחח הערב עם בצלאל קאהן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' וסיפר על רגעי הדרמה.

"אני מרגיש יותר טוב ברוך ה', הצלתי היום אנשים ואני גאה בזה", על רגעי הדרמה סיפר כי "הבחנתי באשה שנסעה בצורה מוזרה בנתיב התחבורה הציבורית, היה אסור לה לנסוע משם, וכאיש תנועה אני חייב לבדוק את זה, יצאתי ודיברתי איתה 'זה לתחבורה ציבורית ואת לא יכולה לנסוע מכאן' צעקתי לה, היא החלה לגמגם בערבית, ראיתי תוך כדי שיש לה אדים מהאוטו וחשבתי שהרדיאטור התקלקל לה. לא ידעתי אם זה מחבלת או שמדובר ברכב שהתקלקל, הלכתי להביא מטף כיבוי ודרשתי שלא תצא החוצה, פתאום היא צעקה 'אללה הוא אכבר' – הרימה את הידיים והרכב התפוצץ", סיפר גיבור היום.

חן הוסיף כי "הייתי תחת שליטה, ביקשתי מכולם לעזוב את המקום, חשבתי שיש לה מטען בתוך הרכב, כמו"כ, גם ביקשתי שלא ירו עליה וכי היא מנוטרלת כבר. נפצעתי קל ופינו אותי לבית החולים".

מה עבר לך בראש באותם רגעים?, "לא היו מחשבות רבות, אחרי שידעתי שהיא מחבלת – נודע לי שהיה לה באוטו בלון גז, האמת היא שחששתי שיש שם מטען ולכן ביקשתי שלא יפגעו בה וחלילה הרכב יתפוצץ".

"אני שמח מאוד, אני מרגיש סיפוק שאחרי 33 שנים בשירות המשטרה – והייתי בהרבה אירועים ובתאונות דרכים ופגשתי בחיים הרבה נפגעים, אני שמח שזכיתי להציל אנשים נפלאים במדינה הנפלאה שלנו", אמר הערב ב'קול חי'.

האזינו להקלטת הקשר בו נשמע השוטר משה חן מדווח לראשונה על האירוע:



2 תגובות

מיין תגובות